Å herregud.

Ja du, det var en pärs verkligen idag. Så tungt det var att jobba, det trodde jag inte. Jag kopplade fel, jag visst knappt hur man gjorde, man var helt ringrostigt. Det sköna var att man fick träffa sina arbetskamerater. Vissa har man saknat mer än andra.

Men det är också väldigt skönt att få komma tillbaka till den vanliga rutinen man har normalt sätt.


Så jag har precis kommit hem, satt på lite mat i ugnen, ska snart hälla i lite vatten. Det blir revbenspjäll och ris med sås idag. Imorgon, korvstroganoff tror jag, för vi köpte lite falukorv idag på våran butik i bodafors. Dom har en sådan där härlig chark där man får bestämma hur stor bit och lite så man vill ha! Det e GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0