Akvarie dag

Japp, det mesta utav dagen gick åt till akvariet faktiskt. Vi åkte iväg och köpte grejor till det. Det blev en pump, en lite grotta, sten och växter och inga fiskar. För det skulle man tydligen köpa efter en vecka ugnefär tydligen, så på fredag ska vi köpa sånt tänkte vi! Men gud så fint det blev. Men vilket jobb det var att tvätta alla stenar. Det tog tid och kraft. Sen fylla på med vatten och sen plantera växter och ställa ut en massa små grejs i den plus att sätta i pumpen så att den går igång fint! =)

Men bra blev det.

Så nu är det kväller ska inte göra så mycket mera, ska ju upp och jobba imorgon igen. Och på fredag denna vecka kommer min bror, ska bli så kul! =) Har inte sett honom på hur länge som helst faktiskt!

Så imorgon blir det som vanligt igen. skönt lite faktiskt. Det tar nog minst denna vecka med att komma in i det normala.

Jag ska under veckan koppla in ett lysrörs amatur också i förrådet vi har byggt. Det ska jag pilla med, sen göra det lite snyggt med alla kablar till akvariet.

Men vi hörs antar jag alla där ute i etern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0