Dagen som kortfattat.

Hej svejs.

Missade att skriva igår tydligen. Men det hände inget ovanligt typ. Har faktiskt lyckats med att streama filmer och musik från datorn till PS3:an nu. Kul faktiskt.

Idag har det blivit lite gjort och allt som ska göras är långt ifrån slut. Listan blev längre än vad jag trodde. Vi har varit på tippen med en kärra skräp som jag har rensat ut, så nu är garaget tomt och jag kan ställa in bilen. Det rummet som ska göras till gym har tömts så man kan börja där med nu. Vi var även på den nya video/godis butik i nässjö, hemmakväll heter den. En bra affär tror jag att det kommer att bli. Köpte godis och hyrde en film, en blue-ray, I am Legend. En bra film har sett den förut fast ska vara kul att se den i Blue-ray formatet, ska tydligen bli en riktigt bra skillnad på bild kvaliten. Sen köpte vi lite mera fiskar, det blev 3 black molly, 4 guppy och två platy tror jag att dom hette. Så nu är akvariet fullt med fisk. Kul! Vi har även handlat mat på willys med.

Sen när vi har kommit hem så åt vi lite mackor m.m. Och sen började jag städa ur garaget efter allt skit så nu är det fint för vintern. Behöver man inte göra det fler gånger iår iallafall.. Skönt det. Sen efter det började jag att täta lite fönster. Det blev i badrummet, alexanders rum och i vårat sov rum där blev det bara dörren till altanen för tätnings listen tog slut. Passade även på att tvätta lite fönster. Så nu så, är det börjat med det me, fast det e många fönster kvar. Men bara två kvar att täta i hela huset sen är alla tätade.

Nu har eldat igång en panna, så man får lite varm vatten och efter jag har skrivit färdigt här ska vi börja med maten, Korv stroganoff med ris får det bli idag! Gött värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0