Ikea

Där var vi idag. På Ikea. Vi skulle ha tag i ett element skydd så man inte kommer åt elementet. Men hade dom det nepp...

Dåligt av dom.

Var även inne på tekniska magasinet, där blev jag sugen på att köpa dom där små radio styrda helikoptrarna som kan skjuta mot varandra. Fast det blev inget med det. För jag är sådan att jag köper aldrig, ja nästan aldrig något till mig själv som jag vill ha. Tänker bara på min son och fru, men vad får för det då? Inget typ, så jäkla trist alltså.

Är inte riktigt bra i magen. Så jag ska ringa till vårdcentralen imorgon, får se vad dom säger. Har ju en veckas semester kvar. Och en hel del jobb med det nya rummet kvar att göra. För det har inte gjorts något än sen i fredags. Ska måla taket imorgon, och så får det bli väggarna på tisdag. Får se vad läkarna säger om jag ska gå upp dit eller inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0