Lite om allt möjligt.

Idag var det den andra dagen på min arbetsvecka efter semestern. Så nu börjar snart ner räkningen till jul! Den näst kommande lång ledigheten. Nej, faktiskt inte, så farligt var det inte att åter gå till det normala.

I helgen, har vi tänkt oss att åka och köpa ett par fåtöljer, ett litet bord och någon möbel till att ställa akvariet på om vi hittar något då förståss.

Det ska bli toppen verkligen.

Direkt när vi kom hem idag, så började vi tvätt, ja gud vad roligt det är, sen tog vi bort all tvätt som vi inte har tagit bort från torkställen och så. Det blev jätte bra. Och nu håller jag på att lagar mat, som vanligt igen! =)

Jag börjar fundera på när socialdemokraterna hör av sig om angående möte för nya medlemmar. Ska bli spännande faktiskt.

Jag skapade för ett tag sen kategorier, skoj, och politik. Jag är inte duktigt på att använda dom än. Tar in så mycket i mina blogg inlägg så jag vet inte vart jag ska lägga dom. Har ni några tips på bra kategorier så kommentera dom till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0