Lördag=Härligt! (Politik)

Japp, nu är det helg igen. Skönt efter en lång arbetsvecka. Som har varit lite små tufft att gå upp och så. Men idag ska vi iväg till IKEA och köpa lite fåtöljer, ett bord till ett akvarium och så. Även ett litet avlastningsbord har jag tänkt mig till fåtöljerna för annars kommer det se knäppt ut. Jag ska försöka ta lite bilder på hur det blir och lägga ut här...


Läste på expressen tror jag att Reinfeldt inte ville debattera längre igen med Mona Sahlin. Han vill tydligen inte synas. Och dom skyller på att Socialdemokraterna har ingen politik att debattera om, för båda parter ska göra sin vanliga budget och sossarna då sin skuggbudget som det heter. Men det ska vara gjort först. För sen kan man tydligen debattera, men jag tycker att det är väl inget fel att gå upp i debatt innan egentligen. Han verkar inte tycka om att stå i centrum. Jag har under mitt politiska liv och intresse och även vetandes inte varit med om en sådan tillbaka dragen statsminister som han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0