Massage på jobbet! =)

Japp, nu var det torsdag och endast en dag kvar till helgen, skönt faktiskt. Idag började en lite grej på jobbet. Vi får massage var sjätte vecka. Så helt underbart. Fast det gör även ont i vissa lägen, speciellt när man har problem som en annan har med rygg och det. Men det lär nog bli mycket bättre faktiskt.

På lördag blir det jobb alltså.. Vi ska till tippen med en massa skit, plus att jag ska klamra fast en nätverkskabel som går genom hela huset, fast det e klamrad till det sista rummet typ. För den går till ps3:an, som gör att det funkar direkt! =) Sen ska jag även installera en lysrörsarmatur i den nya rummet. Har ju faktiskt inte gjort det än, dåligt va! =( Men ska köpa lite mera grejor till det så ska det funka tror jag.

Sen måste jag lämna in bilen med. För den har börjat krångla med bromsvätskan igen. Så jäkla typiskt alltså. Jag hade ändå tänkt att lämna in den snart inför vintern och besiktningen men nu är det ett måste. Det måste vara ett läckage någonstans för bromsvätskan börjar tryta igen tydligen, iallafall indikerar en lampa i bilen på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0