Nu är det kväller

Japp, nu har hela dagen gått och kvällen börjat komma lite smått. Det har totalt regnat hela dagen. Fy fan alltså.

Var ju på vårdcentralen för min halsbränna idag. Och fick en tablett som jag skulle äta en gång om dagen i åtta veckor. Fast den gjorde susen verkligen. Har inte känt något alls idag plus att jag har haft lite mera aptit me.

Har målat taket i rummet idag. Det blev vitt och fint.

Har även plockat i ordning på grabbens leksaker i hans rum så han får lite mera plats, eftersom sängen tar väldigt mycke utrymme från han.

Annars har jag inte gjort så mycket mera. tittade på formel 1 idag, som jag laddade ner. Missade ju det igår för vi var i jönköping då.

Får se vad som händer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0