Nu blev det tätt mellan given! =)

Japp, jobbet idag har varit bra som vanligt, blev färdigt med min central som skulle ta 23 timmar att bygga gjord den bara på 20 tror jag faktiskt. Fint, att man gör så bra på första efter semestern, och det blev allt rätt i den med tydligen! JIPPIE!

Imorgon ska jag börja med en annan som är brådis tydligen kunden ville ha den tidigare...

Sen efter jobbet idag, kommer man hem och ser att gräset är väldigt högt och det är inget regn på väg på ett tag. Klipper gräset, det gör jag. Fast det var lite väl högt så jag får göra det snart igen, fick klippa det på det högsta på gräsklipparen. Smakade på ett äpple från trädet idag, och det var moget, så jag plockade in en hel skål full. Och jag har även tvättat en maskintvätt med. Så det här är väl typ första gången idag jag tar det lite lungt!

Men visst är de skönt att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0