Oj, missade att blogga.

Det var en kompis som påminde mig om att jag inte hade skrivit i blogg nått än. Men sanningen är faktiskt att jag har inte suttit så mycket vid datorn än idag. Det e typ först nu jag gör det.

Vad man har gjort hittills idag då? Jo, det e faktiskt så här, att jag har monterat ihop grabbens nya säng och fixat lite med det. Sen har jag lite problem med halsbränna, och en allvarlig sort tror jag. Har börjat få ont i bröstet lite då och då av det, och har svårt att svälja mat m.m. Så det är en aning jobbigt. Så på måndag blir det nog ett samtal till vårdcentralen.

Men så har jag skjusat min fru och hennes kompis till sävsjö festivalen också. Så dom ska ha lite roligt.

Så snart ska man laga mat. Grabben ville ha kött idag. Så det får det bli. Tyvärr så ska man tydligen inte äta stekt mat när man har halsbränna, men vad ska man göra när grabben vill ha det så. Funderar på göra egen stekpotatis till fast vet inte.

Skulle egentligen målat taket idag i rummet, men det får bli imorgon det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0