Ojsan, det var visst min födelsedag idag! =)

Jo det var ju det, jag blir 24 år. Fast jag firar inget i år på det viset. Vi hade ju kräftskiva och så med min bror och hans familj i lördags fick faktiskt en present av dom i fredags när dom kom. En tröja, munkjacka. Hur skön som helst. Sen igår fick jag presenter av min fru och son, och även av min far.

Glas
Gryta och Stekpanna

Det var från min far.

Tröja, munkjacka det med.
Tränings byxor adidas, sköna.
Strumpor.
Teckningar.

Det var från min familj! =)

Men annars har dagen varit bra. Jobbat som vanligt. Kom, klippte gräset faktiskt, får passa på när det har varit lite uppehåll i ett par dagar nu, var hyfsat torrt i gräset.

Bilder från High Chapparall kommer, jag lovar, har inte hunnit att lägga in dom i datorn än bara! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0