Vad fint det blev.

Japp, jag har gjort mycket idag. Fick även lite hjälp av min far. Har gjort i ordning rummet nu, så nu är det toppen fint där verkligen. Har rensat upp bland allt skräp som fanns där förut och så. Så nu är det ett fint rum med mycket yta. Blev så jäkla nöjd alltså. Funderar på det andra rummet nu som vi minskade ner lite, om vi skulle göra ett litet gym där, för det verkar inte som det blir någon träning på gymmet jag skaffade ett kort till. Tyvärr. Det e nog lättare att träna hemma, för har inte tiden för att åka iväg till nässjö och träna. Får se lite.  

Har även bakat lite muffins idag. Testade ett recept jag hittade på allt om mat. Tryck här så får du se receptet.

Så skönt att man är färdig med rummet innan semesterns slut, det var det jag ville och var ute efter. Ska slänga hur mycket som helst faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0