Fredagens julfest.

Sorry, det blev lite mycket att göra igår så jag glömde av allt. Jo vi hade en liten jula fest i fredags med jobbet. Det var riktigt trevligt och så. Satt och åt en massa god mat. Sen fick MR D råka ut för lite diskplockning och sådant. Sen satt vi och pratade lite med varandra och så. Vi fick ta med oss reskeptive om man ville och alla gjorde nästan det, fast inte jag för frugan hade ju operaterat sig på dagen där så.

Sen kom det en lek som jag tyckte var lite sådär rolig, för jag tyckte att stämningen försvann lite. Man skulle få en lapp klistrad i pannan där det stod ett namn sen skulle man fråga varandra om vad man är för nått... Först skulle vi göra det över helagruppen och det hade tagit hela kvällen, tyckte det var en liten party killer faktiskt för vi var nog lite för många. Sen kom vi på att vi gör det i mindre grupper. Så då gick det snabbare. Men ändå en party killer...

PARTY KILLER!!!!!!!!!!!! =)

Det var väl fredagskvällen i det stora hela iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0