Garage Porten gick sönder...

Japp, idag när vi skulle åka in till den stora staden nässjö, så gick våran garage port sönder. Så nu kan jag inte köra in bilen i garaget, måste bara ha en ny port. För jag kan inte öppna den eller stänga den mer än vad jag har fått den stängd nu. Inte klokt alltså. Blir så förbannad för en garageport kostar lite pengar faktiskt. Tyvärr.... Men jag får väl kolla runt och så, vill ju ha till gång till garaget....

Annars idag har vi varit på eksjö julmarknad. Det var lite små trevligt. Det var kallt fast ingen snö tyvärr. Mycket folk var det med.
Denna vecka är det bara 4 arbetsdagar för mig. För på fredag opereras min fru sitt knä och jag är ledig tackvare det. För hon behöver lite skjuts och så. Grabben ska faktiskt få vara på dagis för vi har pratat med en dagis fröken där om det och det gick bra. Skönt.... För jag tror inte att det hade varit så kul för honom att vara på sjukhuset medans vi väntar på att katja ska få komma in och så.

Trött är jag. Och arg för det där med garaget. Jag håller på att lägga in en massa musik på mobilen. Men jag vet inte vad man ska ha för låtar bara... Några tips om nya skivor eller nått??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0