God Jul? Och God Fortsättning!

Japp, nu har det gått ett antal dagar sen jag skrev här. Har faktiskt inte hunnit att stanna vid datorn någon längre stund. Har haft mycket att göra under den första veckan ledig. Jag och min far har byggt upp en garageport, tyvärr e vi inte färdiga med den än, för vi har lite små pill kvar, för det tog längre tid än beräknat för vi var tvungna att bygga om innetaket i garaget lagom kul märkte vi. Sen har jag hämtat min nya bil den 23:e, så det blev en jätte fin julklapp till mig själv! Sen har det nu varit jul i tre dagar också. Kul, för min bror och hela hans familj kom ner från åkersberga för att fira med oss. Det var toppen. Så dom åkte hem idag. Även min far åkte hem för 15 minuter sedan. Så nu är man bra trött. Man har hållit igång hela tiden fullt ös medvetslös vettu.

Imorgon funderas det på att bli en slappar dag, känns så faktiskt. Kan bli riktigt gosigt med det. jag har ju minst 1½ vecka ledigt kvar iallafall. Skönt. Måste fixa ordning garaget så jag kan få in min nya bil och sen måla färdigt rummet i källaren. det e väl tanken som ska göras här hemma nu.

Så GOD FORTSÄTTNING på er alla där ute i etern!

Kommentarer
Postat av: anette

mkt fin blogg kram

2008-12-26 @ 19:56:34
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: anette

hur e läget min vän, hoppas du får prima nyår ,jag o sambon ska städa packa, flytta precis efter nyår kram o god fortsättning

2008-12-26 @ 19:57:48
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0