God kväll...

Tjena. Grabben mår mycket bättre fast trött.. .han sover i soffan lite nu ska snart väcka honom tänkte jag...

Jag har märkt att jag nog fan inga vänner alls längre... Man märker det när man är hemma. För det e ingen som hör av sig någon gång egentligen. Ingen som frågar om han/hon kan komma förbi en sväng eller om jag ska komma en sväng.
Jag har beställt en garageport iallafall med elektrisk öppnare! =) Häftigt!

Idag har jag fått lite gjort faktiskt. Jag har målat en andra gång med den gröna färgen marsipan, så nu är det färdigt. Börja med gula nu bara och göra det två gånger. Det kommer ta längre tid för det första är det så att det är mera som ska målas med den färgen så. Sen har jag tvättat tre maskiner tvätt också... WOW!!

Spelat lite littlebigplanet me.

Vi kommer troligen få bygga om garaget lite för att få in porten men va fan, det löser vi väl... Hoppas att jag får den till helgen... HOPPAS HOPPAS!!!

Måste även få tag i min köpare av bilen så vi kommer framtill hur vi ska lösa allt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0