HELG!! Musik snack.

Japp, nu e det helg. Vad skönt. Imorgon ska vi köpa julklappar och vara barnlediga till söndag är det tänkt. Skönt värre... Ska försöka måla lite me, för vi har köpt färg... Bra va!

Veckan har faktiskt varit bra. Lite mycket att göra bara... Annars är det lungt.

Nästa fredag är det julbord hos oss och frugan ska operera sig i knät så vi får se vad som händer den kvällen, jag e total ledig iallafall..

Så nu sitter jag och lyssnar på miley cyrus 7 things, bra låt alltså. Hon har sån skön röst i den låten....

Hoppas att man håller sig vaken framför tvn ikväll för man somnar typ varannan kväll så då bör denna kväll vara fri från sånt, för jag somnade igår även att jag stretade emot så mycket jag bara kunde....

En annan låt som är bra är Britney spears Circus. Hon är riktigt snygg igen faktiskt inte klokt vad en människa kan göra förändringar så som hon. Under hennes skit period så såg hon ju inte klok ut, men nu har hon skärpt till sig och ser ut som den britney man såg förut och så. Sexig som as är hon... Hon skulle ha en vanlig kille som en annan som pojkvän! =)
Nä, jag e ju gift, och jag skulle nog aldrig klara av den cirkusen som är runt henne... Alla fotografer överallt.

Jag kan ju passa på att säga grattis i efterskott till britney som fyllde 27 den andra december.

Men Miley ser ju inte heller så tokig ut. Lite ung är hon bara men va fan, hon ser fin ut!
Sen har hon verkligen bra låtar.

Ikväll är det idol, jag hoppas att alice åker ikväll för det ska vara robin och kevin kvar till finalen, för alice är inte så duktigt som dom två, och jag tycker att kevin ska vinna hela rubbet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0