Julfest....

Japp igår kväll var det julfest. Det var en liten jobbig tillställning för vi fick åka med buss i 1½ timme för komma fram och likadant tillbaka då. Så man var inte hemma föräns vid 1 snåret typ och direkt i säng för att sova. Man skulle liksom jobba idag samma tid som vanligt.

Men på festen var det underhållning av två mans bandet vauduville, tror dom stavar det så iallafall, dom körde med en massa lekar m.m. Sen i slutet blev det dans, jag bjöd upp en ganska söt tjej 21 år gammal. Vi dansade ett tag, det var trevligt. Det blev lite dansande iallafall, sen mot slutet så dansade jag med mina arbetskamrater, måste ju svänga om lite ju.

Maten var god och så. Tyvärr var väl musik inte i min sak, mycket 60-tal först under showen då. Men sen under dansen var det mest gamla klassiker som alltid körs på sådana där tillställningar.

Men nu är man iallafall jul ledig i 2½ vecka! Vad skönt, lite mera än en halv semester. Toppen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0