Lördagen - Söndag.

Japp, det blir lite konstigt men så här blir det nu. Får berätta lite i taget liksom... Igår alltså. Så åkte vi in och handlade lite mat för helgen m.m.
Jag målade även lite grann så att nu e det bara en gång kvar att måla och alla element och sånt ska vitmålas med förresten ju. Det tog nästan halva dagen att måla allt där inne. Men jag märkte också att färgen kommer inte att räcka till en strykning till så jag behöver minst 2 L till så det måste jag fixa imorgon... Vi bakade även lite pepparkakor.... Och tittade på Horton, en tecknad film som är riktigt rolig.



Idag har jag städat ur bilen för jag ska ju sälja den i veckan så. Annars idag har jag inte gjort så jätte mycket sådant, lagat mat, pusslat ihop ett pepparkakshus och kollat genom garaget på hur vi ska lösa vårat bygg problem sen. Jag vet inte om jag hinner med allt som finns att göras innan jul egentligen. Jag vill ha rummet färdigt, ved ska bäras ner, garageporten ska upp (om den kommer denna vecka) och jag kommer troligen jobba över denna vecka och vi ska på jul fest på torsdag som jag inte alls är speciellt sugen på egentligen.
Och snart ska jag bada grabben med och ta själv en dusch och så....

Det ringde en telefonförsäljare till mig som sa att han inte villje sälja något?!?!?! Märkligt va, det var från matrix heter dom, dom säljer rakhyvlar som är riktigt dåliga. Han sa att han bjöd på en ny och allt sånt. Men man måste säga ifrån att man inte vill ha fler blad om nu inte var nöjd då. Så är inte det att sälja något eller? Plus att jag sa att jag inte var intresserad och så, han frågade först varför och jag sa varför för att jag inte var nöjd sist, och ville inte prova igen, och han sa bara vad kan hända om jag provade igen, men då var jag bestämd och sa nej jag är inte intresserad, och då slängde han på luren inte klokt egentligen. Han var ingen bra telefon försäljare! Tips köp inte från Matrix med rakhyvlar dom är inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0