onsdags trött?!?!

Japp. Trött idag. Kan kanske bero på att man inte fick en promenad igår, vet ej, eller så e det för man vet att det e bara två veckor kvar till ledighet. Vi får se helt enkelt imorgon. Jag har varit ute på en raskpromenad med hunden på ca 25-30 min. Skönt, fast det snöar riktigt mycket nu faktiskt... Kanske kan bli en vit fin jul i år.... Hoppas på det!

Idag tog jag upp saken med min chef faktiskt, och jag behöver inte bryr mig vad som hände sa han iallafall. Skönt att höra....

Annars är allt lungt. Glad och hyfsat positiv faktiskt. Bara att man e lite trött är det ända. har testat centraler hela dagen idag, fick iväg några och så, plus att jag komplenterar några med lite saker, som även behövs göras om för det funkade inte så som det var ritat på ritningen, så det tar lite tid. Jobbiga är att man ska helt ställa om tankarna på hur det ska vara från det som man har kopplat det som då. Men jag löste det. Plus att jag har koll på dom flesta vad dom gör och så vidare. Imorgon ska vi ha central möte får se vad som sägs där.

Jag är rättså sugen på att få min nya bil faktiskt... Den kommer troligtvis i års skiftet. Så jag ska bli av med min bil den 19 december. Vi får disuktera det nästa vecka min köpare och jag.
Min nya bil:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0