Besök, nätverks tips?

Jaha, nu har jag haft min far på besök här idag.. han kom förbi en sväng. Han kom med en kap och giringsåg en sån där motordriven eller vad man kan säga. han ville även bli klippt, har ju en sån där hårtrimmer som jag själv klipper mig med, eller nej inte jag själv men min fru gör det. Har typ nio mm. Fast det e nog lite längre nu för det var ett tag sen sist.
Vi fikade och pratade lite. Sen åkte han hem.

Frugan jobbar ikväll och imorgon, sen e hon ledig fredag till söndag. Medan en annan blir ledig från lördag till vecka 33 =)

Så skönt...

Undra vad man ska se på ikväll... Verkar ju inte vara något speciellt. Fast man ska väl kanske gå och lägga sig egentligen. Men det orkar man ju inte. Eller fel ord val, det e fel att lägga sig så här tidigt.

Nätverket med den trådlösa routern funkar bra, startar om sig typ va tredje timme, vet ej varför men det ska väl vara så kanske? Någon som vet? Kommentera gärna, vill ha tips och hjälp.

Sen har youtube slutat fungera på den ena datorn, vill inte visa filmer och den säger att man ska installera flashplayer den senaste versionen och det har jag gjort men det hjälper ändå inte... Märkligt tycker jag.

Nehe nu får det blir kväller, hoppas att ni alla har haft en bra onsdag och att ni får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Chille

Kolla i routern inställningar om idle time va den är inställd på hade samma problem att min logga in o ut...

2008-07-09 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0