God middag

Hej igen...

Har varit hemma i lite mera än en timme nu. Har ätit och diskat och dukat av. Det du... Är riktigt mätt och belåten. Vi åt Kyckling file med ris och sås idag. Gott...
Är trött nu. Ska titta på Allsången idag. Ska ni det?
Magnus Uggla ska ju vara med, med hans nya band ju! Som man fick se på svt hur han skaffade det ju....

Jobbade som sagt över idag. Det blir lite extra i kassan. Det blev en diskusion om hur vida jag har semester vecka 32 eller inte idag. För dom har planerat jobb för full bemanning och jag är den enda som har semester och det trodde dom inte på jobbet, men så e det bestämt och sagt iallafall... För jag VILL ha 4 veckors semester annars... Hade bara tre veckor förra året och det var lite kort, man hade precis börjat att slappna av när det var dax att gå till jobbet igen..............

Hmm. Jag hoppas att jag träffar rätt med semestern när det gäller fint och skönt väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0