Jord?

Hmm.. Nu har jag rensat upp lite i dom mindre landen. Det stora är det för varmt för, då får man ligga i solen och bli stekt typ. Har fixat i ordning runt våran lilla fontän. Det blev jätte fint. Och så har jag lagt på lite jord från komposten på vinbärsbuskarna, och grabben har ätit lite röda vinbär. Vi har även svarta vin bär men den busken verkar inte trivas så bra. Klippt bort det visna kvistarna och la på lite mera jord, även mer jord runt det äppelträdet jag fick förra året av mitt gamla jobb.
Annars så  har alex haft en kompis över idag och lekt lite. Alex är min son om jag itne har berättat det tidigare.

Trivs med att vara bloggare.

Fy fan vilken fluga det kom till datorn nu!!!!!!!!!!!!!
Stor som en nagel typ! ÄCKLIGT

jaha, nu är det snart bara en vecka kvar.. Skönt... Och snart ska vi åka och hämta frun i huset! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0