Lördags morgon

Hej och hopp.. Har varit vaken sen sju idag. Frugan börjar jobba vid 8 idag så. Hon fick skjuts av några arbetskollegor. Det e toppen att hon jobbar faktiskt. Så nu e jag och grabben ensamma till klockan 14 för då ska vi åka in till hennes arbete och hämta henne och handla lite food!! Idag ska vi grilla tänkte jag... Det e så fint väder ute så man får passa på.... Jag ska nog rensa lite land sen. Jag ska även göra lite frukost snart börjar bli hungrig och det är grabben också snart tror jag. Fast han har ätit en banan.

Sov väldans gott idag. Riktigt skön sömn alltså......

Hörde ni om Hon anna olofsson som inte skulle få någon sjukersättning även att hon är jätte sjuk i cancer. Väldans sjukt. Tyvärr så råkade morsan ut för samma sak när hon hade lungcancer som hon då dog ut av. Morsan fick ett brev från försäkringskassan att dom ville att hon mer eller mindre skulle kunna arbetspröva. Men i hennes stadie skulle det aldrig gått. Så min far blev vannsig och åkte till dom och skällde ut dom. Så dom bad om ursäkt. Det är bra fräckt att göra sådana brev. Tänk dom som är ensamma och inte har någon som kan hjälpa dom. Hur gör man då i en sådan situation???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0