Lunch.

Åt går dagens gryta idag. Gott idag igen. Har ätit bara spagetti och köttfärsås i flera dagar nu till lunch så det skulle varit gott med typ vad som helst nu ju. Letar efter en inne dörr med karm, mått 90*200. Ska bygga ett rum i källaren innan pannrummet har jag tänkt mig. Vi eldar med ved så då blir det så mycket sot och aska över allt så det kan man kanske få undan med att bygga ett rum precis innan då. Plus att man kan göra lite mera förråd och förvaring av verktyg och annat bröte man samlar på sig genom årens lopp.
Ikväll blir det som sagt även övertid. Jobbar till 18, så jag har typ 5 timmar kvar att jobba när man egentligen har bara 3, lite skillnad det. Hoppas bara inte jag försover mig imorgon. Det får inte hända igen.

Annars är väl allting som vanligt. Fullt ös medvetslös. Hoppas på att kunna fortsätta i trädgården imorgon kväll och klippa gräset med kanske...

Ha de gött på er alla lunch sugna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0