Måndags Morgon!

Japp. Sovit länge och gått idag med. Frugan har jobbat över tre timmar redan och en annan har bara sovit medans grabben har tittat på tv. Men nu hade han tydligen slocknat framför tv soffan! =)

Vi spelade lite SIngstar Svenska Hits. Det var roligt. Bra låtar och svåra låtar. Frugan slog mig typ på alla vi körde igår utan tre.

Vad som händer idag?
Ska nog rensa lite mera i landet. Men far ska väl komma och hjälpa till, beror väl lite på vädret. Har faktiskt inte tittat ut än. Men det såg ut som att solen sken.
Hämta frugan sen vid kvart i tre för då slutar hon, efter det handla. Laga mat. ÄTA! =)
Elda en panna så vi får lite varm vatten idag.

Nehe nu ska jag upp och väcka min son så vi får i oss lite frukost.
Som ni märker är mat en stor del av mitt liv! =) Jag är alltid hungrig nästan iallafall. Men har väldigt svårt att tacka nej till mat!

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

Hoppas du får en trevlig måndag! ^^



http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=1616

2008-07-14 @ 09:34:17
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0