Morgon Trött

Oj, vad trött grabben var idag, han var väldigt svår väckt alltså. Det var inte klokt. Tog nästan 5 min innan han gjorde något som visade på att han höll på att vakna.

Själv är man bra trött också, var uppe lite längre igår än vanligt. Det var ju Hells Kitchen på tv. Med Gordon Ramsy eller vad han heter. Skit bra. Det e en tävling där man ska bli kock i hans kök. Och vinna en chefs plats på en fin fin resturang.
Vilka utskällningar dom får i det program alltså. Kul som bara den.

Nehe sista arbetsdagen den här veckan. Ska även hämta en dörr idag. Hoppas bara att jag får in den i bilen ordentligt nu. Så jag får med mig den hem.

God Morning SWEDEN!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Godmorgon & trevlig helg! :)

2008-07-04 @ 06:25:53
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0