Nu är det sent

Oj, vad klockan rann iväg ikväll.. Såg eller rättare sagt tittar på en film på svt2 men var tvungen att gå och kasta lite vatten. Märkte att klockan var mycket, och oj vad trött jag kände mig. Får se om jag ser färdigt på filmen, slinger blade heter den tydligen. Lite märklig så där.

Ikväll har man inte gjort så mycket annars, ryggen värker mer och mer nästan. Ibland funderar man på vart man ska ta vägen den gör så ont, och man är inte mer än 23 år gammal och har redan rygg problem. NORMALT??? Nepp, inte ett dugg.

Vad som händer imorgon då? Bra fråga hörni. Ska sova på saken! =)

Kommentarer
Postat av: cammie

Hej. Kika videon med hunden på min blogg.Han måste stoppas.Hjälp till. Starka bilder.

2008-07-14 @ 23:21:03
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hoppas du haft en bra kväll! :)

2008-07-14 @ 23:38:03
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0