Oj vad ont.

Nu har jag varit hos kiropraktorn. Fan vad ont det gjorde. Han knäckte ut ryggen och nacken lite. Och masserade och tryckte. Och det gjorde så ont att jag kunde typ slagit till honom. Men va fan vad det blev bättre. Så man får se om det blir något mera utav det här. skulle höra av mig ifall jag hade lite känningar snart igen.

Har även varit hos min far en stund. Hälsade på honom. Han kommer även ut hit idag en sväng. E så skönt att komma iväg lite bara liksom. Vill inte bara vara hemma hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick man bl a en egen hemsida och en helt nydesignad blogg med extra funktioner! Nu är den äntligen klar,så kika gärna förbi och skriv vad du tycker om den!



www.hannnah.se

2008-07-22 @ 11:23:01
URL: http://hannnah.se
Postat av: kajsa

efter mycket tjat, så har jag nu bestämt mig. DET BLIR EN DESIGNUTLOTTING TILL SIST. hör och häpna.

kommentera ert namn så är ni med!

på fredag lottar jag 1-5 vinner, beroende på tid.



regler för designen.

1. jag gör inte bara headern överst, utan även menyraden och all övrig fix.

2. du addar mig på msn, så att vi kan snacka, och prata om vad du vill att det ska stå på olika ställen

3. jag arbetar med designen fritt, blir du inte nöjd lottas den ut till någon annan!



du som vinner skickar ett mail till mig och bifogar runt fem bilder.

LYCKA TILL!

2008-07-22 @ 14:05:48
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0