Ojsan då.

Det blev inte riktigt som det skulle idag. Inget som planerat innan handling och det iallafall... Låg inte alls i landet idag och rensade det. Ni måste tycka att det går trögt och långsamt när jag rensar det, men det är ett stort land och orkar ju inte ligga i flera timmar i sträck med min onda rygg för då gör det ännu ondare. Nepp, ringde min far och pratade lite, han vill framkalla lite digitalabilder och hade ett presentkort på expert, som inte längre finns i nässjö. Då kom jag på den ljusa och bra iden, vi åker till A6 i Jönköping. Och det gjorde vi. Vi fikade och framkallade lite bilder och åt glass. Sen åkte vi hem, vi tittade även lite i butiker me förståss.

Sen åkte vi till Nässjö genom några ordentliga skurar av regn. Tur att det var regn och inte sten! =)

Hämtade frugan på jobbet, handlat och kommit hem till bodafors där vi bor. Och nu är vi hemma och så. Får se vad kvällen har att erbjuda för nått, maten idag kommer att bli potatisgratäng som är färdig i påse, och kött. Grabben ville ha det idag. Så då fick det bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0