OnOff

Det är världen sämsta butik. Iallafall den i Nässjö. Var där och skulle köpa ett tangentbord. har liksom byggt upp min gamla dator så jag behövde tangentbord. Och tydlgen en mus har jag kommit på men sak samma. Men där har dom systemet behöver du hjälp ta en kö lapp, vill du betala ställ dig i kön vid kassan. Jag ville bara betala ställde mig i kön. Hamnde först! Jippie, ingen annan där. Men tydligen ingen expedit heller. Dom gjorde inga tecken alls på att komma. Efter 10 min, kom det en som ropade ut ett nytt nr, och han sa att han kommer så fort han har gjort färdigt den kunden, och jag la en kommentar om att jag har inte hela dagen på mig liksom. Det dröjde nog ytterligare några minuter innan en annan kom, som skulle vara lite skämtsam med förståss. Var inte alls på det humöret. Innan han kom så hade tanken slagit mig att jag skulle nog gå egentligen. Skita i tangentbordet. Men va fan, behöver ju det. Så när han väl kom, så frågade han om jag ville betala!?!?!?! VA fan tänkte jag, inte står jag här och ser glad ut för inget typ! Då sa jag, klart jag vill det har jag velat länge. Han bara säga ja det kan bli lite mycket ibland. Hmm... Någon måste väl fan ta hand om kassan. Men men, fick betala och han frågade om jag ville ha en kasse. Jag sa nej. Då sa han något om att vara stark, ja va fan den e ju inte tung sa jag då. Tog kvittot och gick. Aldrig mer onoff i nässjö!! HATAR SKIT BUTIKEN SA JAG HÖGT OCH TYDLIGT UTANFÖR SEN! När min far stod vid våran bil som han hade sett förut. och stod och pratade med katja och grabben.

Hmm... Det var ingen vidare upplevelse av personalen på onoff. Som vanligt. dom är så arroganta där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0