Problemen bara kommer

Ja, det där nätverket. Det blir tydligen inte bra. Kabel är så fan mycket bättre en trådlöst. Men ska ge det en chans. Har som sagt ett par dar till på mig. Annars byter jag in skiten och drar flera kablar helt enkelt. Ska skaffa en dator till e tanken. Men jag ville se om det funkade med trådlöst för då hade jag kunnat göra det smidigt. Men icke sa nicke.
Besviken till tusen..

Jaha, jobb imorgon igen då. Och även chef för central delen en hel vecka. Det du. Inte klokt egentligen. Vad man tar på sig ansvar utan att få betalt för det. Men förhoppnings vis så måste jag få igen det på något vis.

Ska snart gå och slagga me. Ska bli gött och sova. Lite tröttig idag. Har varit så mörkt och trist idag.

Men ni får ha det bra och hoppas att ni har haft en underbar helg.
Själv hade man en underbar lördag med det fina vädret som va! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0