Robin Hood

Såg Robin Hood på tv4 precis nyss. Det är bra program. Fast det är lite modern tappning på den. Inte alls så som man är van vid att se Robin Hood. Mycket mystiska maskiner och annat. Och spännande är dom iallafall, ser alltid likadant ut egentligen, robin är nära på att förlora men så vinner han ändå till slut. Så e det ju, robin hood kan ju aldrig förlora, ingen serie att göra isåfall! =)

Livet e gött just nu, fast trött.

Blir nog uppe sent ikväll med, igår var jag det, fastnade i en film Revulotion, med Al Pacino. Och ikväll är det Hells Kitchen. Bra program.

Fick beröm på jobbet idag av chefen. han sa att det hade flytit på bra och så. Jag har liksom handom central sidan den här veckan. Och han ville väl egentligen att jag skulle fortsätta med det v.32 men då har jag semester. Det är så gött, jag har lyckats på en arbetsplats helt enkelt. Gör bra jobb, och gör bra ifrån mig så enkelt är det. =)

Go natt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0