Rubrik är svårt...

Hej och god söndag.
Idag är det inte alls lika fint väder... Regn och rusk. HAHA för alla semester firare! Speciellt för två på jobbet HAHA!!

Mmm. Idag blir det nog jönköping och A6 som är ett stor shopingcenter i jönköping och jönköping ligger i södra delen av vättern. Längst ner på den stora sjön.
Funderar på att köpa en router till mitt bredband och det ska nog vara trådlöst bland annat har jag tänkt mig. Får se hur det blir med det. Om det blir något alls...

Nehe nu ska jag gå på toa och göra nummer 2 vi höres.... Ha en bra söndag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Jönköping är en trevlig stad :D

2008-07-06 @ 09:58:43
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0