Skur?

Ojsan vilken regnskur det kom nu. Tror att allt ska sköljas bort typ. Jag som ville vara ute och fixa och pula lite i trädgården.

Som jag skrev på lunchen idag att jag har blivit sosse. Jag hade ju ansökt för flera veckor sen men igår skickade jag ett mail till en kontakt man i nässjö och han ringde upp idag och så. Han fixade in mig och så. Kommer få lite information om vad som händer i kommunen för Socialdemokraterna. Ska bli spännande. Så nu är man riktigt låst vid ett parti, men det har man ju varit förut med, fast nu på pappret.

Nu är det inte många dagar kvar till semestern, skönt värre. Bara två dagar. Imorgon blir det inget lunch inlägg, ska ut och äta med jobbet då, fira semesterns antågande! =)

Ska snart laga lite mat. Fiskpinnar från eldorado, dom är fina dom faktiskt, och pulvermos, inte lika fint! Fast det e besvärligt att göra potatismos nu med färskpotatis. Som förövrig är gott, alltså färskpotatis.

God middag med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0