Socialdemokrat?

Japp. Det är jag det. Jag funderar även på att gå med i partiet och bli en parti medlem. Funderar även på att kanske bli politisk aktiv i kommunen man bor i. Om det går, på något vis så går det väl. Jag har blivit väldigt intresserad av politik sen det senaste valet.

Hörde idag att när Mona Sahlin hade sitt tal, att hon ville med Miljöpartiet, att riva upp FRA-lagen. Och göra en utredning om det är i ett behov av en sådan lag. Och om det finns ett behov, ändra på den och även ha en öppen diskution. Där Allians regeringen har totalt misslyckats med. Förhala och förhala och tysta ner tills det var typ omröstning. Det var inte mycket man hörde av det innan den dagen.

Ska satsa på bli statsminister! =) Skoja bara... Men socialdemokrat är jag. Och det är inget jag skäms för. Verkligen inte. Jag har inga problem med att prata om det och berätta vart man står i det politiska ledet. Som många andra kan ha.

Nu är det snart läggdax me. Ska bli skönt att sova är trött... Det onda i ryggen gör mer ont i höger axeln nu. Bara det inte går upp i nacken för då blir det jobbigt... Att inte kunna röra på nacken, det var så min arbetskada för ett par årsen yttrade sig. Kunde inte röra på nacken på en vecka, kunde knappt sova eller göra nått. Blev ju sjukskriven med. En arbetskada som 22 åring som man var då. Sjukt. Men så kan det vara ibland.

Nehe, nu får det nog allt bli lite gonatt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0