Söndags kväll.

God middag eller god kväll. Idag har vi fått lite besök av min far, och det lär vi få ofta nu i sommar när både han och jag har semester.

Har även rensat lite mera i landet, och fått den delen väldigt fin. Så nu är det inte så mycket kvar... Lite kvar bara! =)

Har även lagat lite mat och idag blev den tjocka revben spjäll i ugn och potatis. Gott! =)

Har plockat jordisar nu på kvällen fick ihop nästan 2 liter. Men gud vad mycket som har gått till slippo egentligen det var nog nästan lika mycket som var övermoget eller ätet av instekter. Mest myror, vi har så mycket myror i landet vet ej hur jag ska få bort dom.

Annars är det som vanligt har ont i ryggen fortfarande, det lär väl inte släppa snart.

Såg Mona Sahlins tal på almedal veckan på deras hemsida förut. Hon hade rätt i typ allt hon sa. Jag känner att jag har gjort ett bra val att gå med i socialdemokraterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0