spackla

Det har jag gjort nu, spacklat på väggen vi har satt upp. Tyvärr var jag lite klantig innan och skulle fixa med en bygglampa, det var ju sån däringa halogen lampa till den, satte i den, men jag tog den med min fingrar bara och den funkade typ i 5 min, sen var den död. Kul, får köpa ny lampa sen idag.

Men jag kan inte göra nått riktigt än i rummet, vill ju inte börja tvätta väggarna med målar tvätt innan jag har slipat ner spacklet, för det blir så dammigt. Får se om jag kanske kan slipa ikväll. eller om jag ska klippa gräset ikväll.

Ska snart åka iväg och hämta frun i huset. det är lite mera än 2 timmar till dess. Det går ju ganska snabbt faktiskt ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0