Tisdag Kväll

Jaha, gjort idag då? Inte mycket mera faktiskt. Min far har varit här en stund och vi umgicks satt ute och hade det skönt tills ovädret kom, massa regn och en hel del åska med. Och imorgon blir det av med förrådet, då ska vi börja att sortera ut vad som ska slängas, sparas och säljas.

Jag och grabben har varit i nässjö och handlat ikväll, lite såna där grejor man behöver liksom.
Känns hyfsat bra i rygg,nacke nu faktiskt, lite öm efter den hårda behandligen man fick. Men det kan jag rekommendera om ni får ont i kroppen, så gå till en kiropraktor. Han ser direkt och fixar.

Allsången ikväll, tyckte jag var lite så där faktiskt, inget som är så där jätte bra längre.

Jag har så jäkla trist på min semester, händer ta mej fan ingeting. Visst ska bygga ett rum snart, förhoppnings vis i helgen. Får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0