VARMT!

Ja, nu kan man väl ändå inte klaga. Jo det kan man, om man heter Dennis som jag gör. Jag är inte riktigt förtjust i värme på detta vis. Klarar inte vara ute eller direkt göra nått ute när det är så här varmt. Tål inte det riktigt. Mår inte riktigt bra av det. Trist men sant.

Men visst det är skönt att det är varmt och soligt ute, men ibland måste man få kyla ner sig själv lite. Och då går jag ner i källaren och sätter man framför datorn, eller tvn en stund. Skönt!

Annars har inte gjort så värst mycket idag. Slappat typ. Tvättat en maskin tvätt iallafall. Och hängt ut den. Det luktar så gått ny tvättad tvätt som har fått torkat ute.

Ikväll får se vad som händer, har för mig att det var en bra film ikväll. undra om det inte var den sista samurajen.

Jaja, god kväll på er alla där ute i etern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0