Vilken Låda

Oj, vilken stor matlåda det var idag till lunch... Kyckling med ris! Gött....

Imorgon bär det av att hämta dörren. Skulle hämta den i lördags egentligen, men det passar sig inte så bra när frun ska jobba på lördag. Och då måste jag ha med mig grabben och det går inte, får inte plats i bilen med det. För jag kommer ju behöva fälla baksätet. Så det måste jag göra i ordning ikväll att ta ur lite grejor så jag får in den. Plus att jag behöver ta ut lite pengar.  Men tyvärr var den inte höger hängd utan vänster hängd istället, han hade fel igår. Men jag tar den ändå. Det får funka. Man får öppna inåt istället för utåt. =)

Annars är allt lungt, det blir en lugn helg. Får kanske besök av en polare på söndag. Men nästa vecka blir en jobbig vecka då jag har en del att göra på jobbet. Sista veckan inför semestern. Men vi får se hur det blir. Det ska gå och ordna det tror jag allt.

Får se om man gör nått i trädgården ikväll, det e så jäkla HOT ute nu. Svettigt är det hela tiden.

Ha de gött alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0