ahhhh.....

Nehe, det blev ingen lunch blogg idag heller... Datorn var upptagen på jobbet och så. Idag har jag jobbat som vanligt iallafall, men jag har fixat så att jag kan jobba över imorgon igen. Så min Far ska hämta min pöjk på dagis. Skönt det iallafall, så blir det inga bekymmer på det viset. Phu, ska ikväll testa ps2 med lite brända spel. Hoppas att det funkar, ska bli så jäkla kul.

Ska snart laga mat, men har ingen lust idag... E så trött, funderar på att åka upp till affären och kolla om dom har någon sort snabbmat idag igen, vi åt färdiga pizzor igår. Gott var det fakiskt. Men har man ingen lust att laga mat så e det ingen höjdare, får se hur det blir.

Får lönen imorgon! Wow! Fick ut hur mycket som helst fick all semester ersättning. Gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0