Bäst! + Lite politik

Fan vad jag är bäst. Nu har jag klippt gräset. Så jävla bra e jag alltså! =)
Mer har jag inte gjort idag mer än att bli irriterrad på våran regering igen. Läste en krönika på aftonbladet där det står att maud olofsson vill sälja ut posten och privatesera det med. Har dom inte märkt att telia eller teliasonera idag som såldes ut till det svenska folket inte har gått så där jätte bra. Dom säljer och säljer, det e bättre med en snabb affär med en fin förtjänst så vi kan sänka skatten en del till, men till slut så måste vi chock höja våra skatter så att ingen har råd med nått, bara för att vi ska kunna få sverige att gå runt.

Jag säger då det, man skulle bli politiker, den som är det ska egentligen fått arbeta 5-10 som en vanlig knegare och tjänat små potatis.
Jag kandiderar till statsminister posten till nästa Val! Mitt Parti heter Gemensama folket med oss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0