God dag....

Städat har man gjort nu på morgonen, får se vad som händer mer. Det regnar lite då och då. Skulle va skönt om det inte gjorde det, för jag måste ligga ute i landen och rensa bort ogräs. Fick itne bort allt igår... Låg ett par timmar själv så. Det tar längre tid än vad man tror. Plus att det e så jäkla trist att göra det själv me...

Frugan var inne i stan igår en sväng och jag var hemma själv och fixade och ordnade. Därför blev det inte så mycket gjort.. Vill ju inte gör allt själv precis...

hmmm... SKulle va kul att gå ut och umgås lite med några polare snart... Men träffar aldrig några vänner längre... Har bara min arbetskolegor som jag umgås med förutom familjen då.

Spelade lite Ps2 innan, kul att sitta och spendera lite tid på det. Nehe nu ska man väl snart börja laga maten själv idag igen... Gör allt själv känns det som ibland...

Men men, så e det... Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0