God morgon.

Nu var man vaken då ja. 

Spanien och Sverige ikväll. Avspark 17.45. Vilken tid men okej, ska ladda som sjutton idag.
Såg på Holland - Frankrike igår kväll... Vilken match, den var riktigt underhållande. Holland e riktigt starka i år. Dom tar nog hela rasket. Tyvärr så kommer vi nog möta dom i kvarten om vi blir tvåa i våran grupp. Och då e vi nog borta spelade vi med som både Frankrike och Italien har blivit.

Det var ju fredagen den 13:e igår. Hmm... Oturs dag? Nja inte direkt tycker jag väl. Jag hade ingen otur, var det någon annan som hade det då? Kommentera isåfall! =)

Jag vill få en livlig blogg skulle va kul.

Kommentarer
Postat av: ja du

jag har upplevt roligare dagar...:(

2008-06-15 @ 01:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0