Hej första bloggen

Hej.... Första bloggen... Wow jag som alltid har tänkt att nepp ingen blogg för mig. Men jag har tänkt om tänkte att det kunde vara kul att bli en bloggare så jag ska testa det, får se hur ofta man har tid att lägga upp en blogg...

Jag har idag varit på jobbet, det var lika kul som vanligt... FAST FAN VAD TRÖTT JAG VAR/ÄR!
Har ju inte blivit så tidiga kvällar nu när det e fotbolls EM på tv. Det måste man bara se.

Får se hur det går för sverige imorgon mot spanien. SKulle vara toppen om vi gick och vann den matchen för det e vi vidare i första gruppspelet iallafall... Undra vem som kommer att börja på höger ytter då. Hoppas att det blir Sebastian Larsson, skulle va kul att se en ung spelare att få chansen att visa vad han går för i ett em-slut spel.

Mer om det någon annan gång...

Jag slutade vid 13 idag, det e så j'vla skönt... Skulle man göra varje dag! =) Fast med full lön då förståss...

Sen har anticemex (undra hur det stavas nu igen) varit här idag och besiktigat huset.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tror att vi förlorar mot Spanien. Däremot klår vi ryssarna.

2008-06-13 @ 22:30:02
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0