Jippie!!!

Jaha, ja, det blev typ samma mat som igår av ren lathet! =)

Men jag löste det med magic swapen där... Fast jag var riktigt nära på att ge upp. Först var det riktigt svårt att få dit den sista viktiga delen så att den satt rätt och fick skivan att snurra. Så det blev en liten lösning med tejp på den. haha! =) Ser inte klokt ut. Få ta en bild på det någon dag och visa! Men sen när det väl funkade. Så fick jag inte igång spelet, för det stod att det inte var en ps2 skiva i. Men efter mycket letande på internet i forums och annat jag skrev lite frågor där, trodde att skivan inte passade. Jag var riktigt nära på att ge upp än en gång. Jag svor lite för mig själv och såg att man kunde ställa in Pal eller NTSC eller vad det nu stog, Så jag tog det senare alternativet och fick igång skivan men den låste sig precis i inledningen. Jag tog ur skivan putsade den flera gånger. Och var på väg att ge upp än en gång... Men så testade jag PAL. Och ni kan nog gissa hur det gick, det gick riktigit åt helvete bra! =) Jag spelade lite worms 4 mayhem. Kul, fast svårt är inte van vid att spela på tv konsol. Men ska vi införskaffa fler spel! =) Kul kul.... Klockrent tycker jag att det var...

Haha, go natt mer er... Imorgon blir det över tid och nog bara ett blogg inlägg. Får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0