Kväll.

Jaha vad skönt att det e fredag imorgon... Då slutar man klockan 13 00. Gud vad skönt. Behöver vila lite.

På lördag ska vi åka till soptippen, min pappa och jag. Vi ska köra ut 8 säckar skräp efter all ved vi har jobbat med. Dom har stått utanför garaget nu i mer än en månad. Har inte haft någon direkt tid eller ork att köra bort dom. Har ju varit så mycket med jobb och annat.

ska testa ett nytt spel på PS2 idag. Jumper heter det. efter filmen jumper. Ska bli kul att se.
Körde ju NBA igår kväll. Det var riktigt kul, men jäkligt svårt. Jag körde två matcher men förlorade båda. För bättrade mig i andra matchen iallafall.

Tog en dusch innan, gud vad skönt det var. Behövdes att piggas upp lite på det viset. Har varit väldans trött och seg hela dagen...

Puh... Trött....
Gonatt med er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0