Mat-shoppat och F1

Min far som har varit här under hela midsommar åkte hem, och vi gjorde oss i ordning och åkte in till den stora staden nässjö. Vi behövde handla lite till veckan som kom. Så att vi får lite mat i oss den här veckan me! =) Det blir ju bara grabben och jag på kvällarna nu, frugan jobbar kvälls skiftet den här veckan.
Sen när vi kom hem så var snart F1 på tv, och det tittade jag på en stund och sen började jag att till laga en gryta. GÖTT!
Det var Felipe Massa som vann F1 efter att Raikkonen fick lite problem med bilen så han fick släppa av på farten och bli tvåa. FERRARI äger.... Vill ha en ferrari men det e nog lite dyrt att införskaffa.

Jag köpte på Willys (undra om man får göra reklam så här?) filmen om Arn. Den första filmen. Får se om ska se den idag eller inte...  Är ganska trött nu faktiskt. Blivit några sena nätter.

Vi satt upp till klockan 1 i natt och sjöng på singstar och hade jätte kul!
Vi åt lite grillat igår och drack vin. Gott det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0