Oj så det kan gå.

Idag på jobbet lyckades jag att reta upp en ordentligt så han blev vansing. Han stod och bygge en central och hade valt fel kabel, en kabel som kostar ganska mycket och jag påpekade detta och så, och sa att det räckte med en annan kabel och då sa han högt och tydligt "Allt jag gör bli bara fel" och slog den dyra kabeln i bordet och gick där ifrån. Sen dess har vi inte yttrat ett ord till varandra. Lätt retligt typ tydligen. Han kan säga saker till en annan och hacka på varandra, men ibland går det inte bara. Jag har sagt till mig själv att jag ska hålla käft tills någon frågar nu förtiden. Jag och min stora trut.

Annars så e allt bra, håller på med en gryta på spisen just nu. Gott ska det bli, är riktigt hungrig nu som jag har varit hela dagen typ, förutom 1½ timme efter lunch då var det mättigt imagen.

Men men... Det ska smaka gott med lite mat. Så om 30 min är den färdig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0